Sunday, May 6, 2012

Pembekal Naturactor Japan

Kepada anda semua pernah dengar Naturactor..haaa kali ni sesiapa yang berminat nak mencuba dan membeli naturactor ini,boleh hubungi ayu k..

APA itu NATURACTOR?
ini adalah sejenis foudation yang banyak digunakan oleh mak mak andam dan juga orang2 tertentu ntuk menjadikan kulit muka anda gebus dan mulusss..masa mekap.. tak percaya tgk gambar..

haaa..ayu dah try... yang tudung merah tuh pakai bedak jer..yang gambar bawah tuh pakai naturactor... gebus kan...haaa..yang bagusnya..pakai seharian tak berminyak pun..still sama dr pagi sampai habis kerja petang...tutup semua bekas2 jerawat...dark circle bawah mata gerenti tiada lagi..dan yang paling bagus tidak menutup pori2..nak cuci pun senang.

naturactor ini hanya ada 5 kod sahaja seperti di bawah..






jika berminat SMS ayu k 0125552861

3 comments:

ct lakiah said...

brapa harga... emel pliz kat babyz_iqti@yahoo.com

hajarratul dura kamarudin said...

brp rm ye?

Anonymous said...

Price

Post a Comment